Sunday, December 16, 2012

assalamualaikum..hai sume..

with love,syaza..sape lg kiut?
apa yg aku merepek ni??org lain duk sibuk siapkan assignment,aku blh plak buat blog??gila ke apa??xdela,inspirasi ni pun dtg sebab tertarik lepas baca blog si hanis zalikha tue..(cun nk mampos kn),so kira die sumber inspirasi saya r..eh jap,guna 'saya' lebih proper kn..hehe..ok,officially,tanggal 16 disember 2012,tepat jam 10 mlm (xdela tepat mane pun),saya dah ada blog sendiri,cewahhh,org da sampai ke bulan,aku baru je nk menceburi bidang kebelogan ni..kuno btl..ok la,sebagai mukadimah,xnk mengarut panjang2 sebab x generate idea lg nk menulis blog(menulis ke menaip,whatever)..ececece,padahal takut kn,assignment xsetel lg tue,hahaha..ok,brb,happy blogging guys..salam..
-sayme-
publish(ala2 lisa dlm istanbul aku dtg kn,lol)

No comments:

Post a Comment